Årskrönika 2010

Mycket har hänt under året men har även glömt bort en hel del av allt som har hänt. Men här är de mest minnesvärda sakerna :)

jag var blondhårig och mådde sjukt bra! jag hade min pojkvän Robin och allt vara bar hur bra som helst.
Vi firade jenny som fyllde 20 år. och hade de grymt roligt. Vi tappade kontakten med eve. Vi firade även frida som fyllde 17 år :) Vi firade mig innan jag hade fyllt 17 år :) HANNA var svart hårig! :D




Jag fyllde 17 år och det började sakta men säkert gå utför. Jag var inte längre lika lycklig. Allahjärtans dag kom och den firade jag men Robin. Jag började scrapbooka på riktigt. Jag gick upp i vikt så försökte äta lite sundare.. Och sen färgade jag bort det "fjortis" blonda håret. Och fick en mer guldig blon nyans. en mer mogen nyans. Det var Kristoffer Fransson som gjorde det, Och jag tyckte om de :) Jag byte telefon till min rosa skönhet som jag har än idag! :D



Tog skoter körkortet och kopte mig en ny hjälm! Den var sjukt söt med svampar på :) Hann dock inte långt med skotern bara till backen sen så tog de stop! Färgade bort mitt blonda hår och blev brunett :) Var och shoppade i Luleå :) visade världen att jag visst kunde stå på¨ett par skidor! :)  
 

vi färgade mitt löshår brunt! Fick en jätte fin påskpresent av robin. ett rött hjärta som jag skulle ha på tomas sabo armbandet. Vi firade Helena och Sanne i gammelgården. Var en riktigt fin kväll. dock blev jag sne. Pga av allt som på gick i min värld. Malin fyllde år och vi for och bowla :) shoppade än en gång..  Malin och tesso hittade en nalle på bussen. Jag och sanne var ute på äventyr.. Lärde känna en ny människa som började betyda mycket för mig.

 




Vi invigde månaden maj med att fira valborg. Där vi först var hos emilia sen lampa sen maddes systers kompis och sist maddes mamma. KUL var de! :)
Robin och Malin gick modell för hår och naglar, Jag var och såg med helena när de gick. Träffade även ehh robin ? tror jag han heter.. 
Vi firade Hanna och åt grillat ute på hennes altan.
Vi firade även madde i hetaste maj ever! Det var sjukt varmt denna månad. Ryssvärme? :) Man låg ute och stekte nästan hela tiden. SJUKT skönt! :D Det blev sämre och sämre i mitt förhållande.




bestämde mig för att följa med min familj och syrrans familj till Turkiet. Det var juh ändå 4 stjärningt hotell och bästa tiden att vara i turkiet ! :)
jag fick min nya avsltnings klänning. Och skolan slutade! Och sommarlovet började och även sommar jobben. Där vi hade de riktigt kul lekte med barn och spelade pingis och planerade Kalixdagarna :) Och våran mentor bjöd oss på lunch på valhall (Y) :) Knäckte en rygg för fösta gånngen:)



Jag och robin firade 2 års dag, jag kunde knappt röra mig hade fått en inflamtion i ryggen och efter vårna 2 årsdag var det bara att fara till tågstationen och fara med Malin och hennes familj till Göteborg där vi skulle stanna ett bra tag. Vi hann med en hel del medans vi var där. Hälsa på hennes släkt shoppa och shoppa ännu mer och äta gött och gå ut och gå i värmen. Det kändes som att vara i turkiet, sjukt varmt! :D
Sen blev jag av med mitt kontokort! Och fick panik!! :O Men vi klara oss fick gå till en bank nästa dag.

Var på PDOL med Malin,Evelina, Madde och Frida. Sjukt kul! dock blev det mindre kul mot kvällen! Malin tappa bort mobilen och allt.. Jag och robin fick det jobbigt och gjorde slut... följde med robin när han gick modell på nolia.
Jag var på släkt träff  och blev helt överkänslig och började gråta när jag skulle säga hejdå till släkten.



Då var det dags för LK med malin, robin, Hanna, och frida. Det var sjukt kul! Jag robin och hanna förfestade och sen var det hoffmaestro och karuseller som stod på tur. Fan va kul det var! :D Vi var och busade ute med Hanna, Malin, Robin, Elle och henna :D Skolan började. SKÖNT att träffa klassen! :D Vi svammlade på och ja.. jossie fyllde år och vi firade henne :)
Sista agusti for jag till turkiet! :D







TURKIET! :D <3<3<3<3
och skolan var det som hände mest under denna månad! :D
Men var även ganska så depp.
'


Basketen kom igång! Vi spelade och tränade utan tränare men de gick bra ändå! Vi tränade men 94orna en träning och andra själv och cothade oss själva. medans i skolan började tempot ta sig. allt blev mer viktigt. Och de ämna man gjorde kändes som att plugga hela tiden.
Jag och malin tyckte att de skulle bli kul med lite HÖSt bildern medans rönarna var så vackra. Jag köpte nya basket skor som var allt för hmm.. hårda? så mina tånaglar tryckted av :( och blev helt blåa! :) URSCH!




Under höst lovet hyrde min klass skidstugan och hade halloween fest i. Vi var ganska så många om man säger så ;)
Folk som kom och gick hel kvällen, men kul var de! Inge fel med de! Efter lovet drog skolan igång. Och vi hade i stort sett prov varje vecka!
ända tills terminen var slut! jag var och shoppa i slutet av november med malin i luelå och köpte min första JULklapp! :D Jag färgade håret ! Rödbrun;) Min bror hälsade på <3<3


Robin fyllde år och vi firade han. PLUGG PLUGG och åter igen plugg.. Två stora nationella prov och redovisningar hit och dit!
Var och såg min syster dotter dansa. Julen kom och Syster och hennes familj. Jag var tomte och typ failade.. Nova upptäkte mig och även wilma!
Mellandags rea och planerning av hur nyår skulle bli! Nyår kom och vi hade svin kul ! Iallafall jag! :D

Mitt älskade pepparkaks hus gjort av mig!!! :D

Julafton! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0