Jahaja?


Ja, jag tänkte då fara på helenas sista hemma match och sedan se på våran träning. Men bra det går?! Mamma hade nämligen tagit min nyckel och genom att jag är ensam hemma kan jag inte låsta dörren. Tänkte gå till sporthallen med hanna bara för att det är så fint väder ute. Men istället får jag sitta inne. INTE OK. Men kanske bra ändå för måste plugga lite men inte kul någonstans.

Är så sugen att komma igång med basketen igen och starta mitt "nyttiga liv". Längtar! :D Jag är så gott som frisk nu och ska vara med på tisdagsträningen i alla fall.

Hoppas ni tycker det är kul att jag har tagit tag i bloggen igen.
Det är så skönt att få skriva av sig. Puss puss :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jaaa.. det är på tiden att du börjat blogga igen.. saknat det!

2011-02-20 @ 21:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0