23/2

Skönt att sluta tidigt för en gångs skull. Idag har jag hunnit med en hel del. Haft engelska, haft idrott där evelina och erika höll i våran innebandy lektion. De var riktigt duktiga och de var svin kul! Jag gjorde till och med mål (Y) sedan hade vi även vårat första möte med våran handledare om vårat projektarbete. Vilket är kul att vi ska komma igång med det. Sen har jag haft lunch och kemi.

Vi fick även veta vilka lag vi kommer möta.. Och vilka tror ni? Om inte TE3 asså vi möter dem i allt. Det är typ krig mellan våra klasser. Mohaha! :D Kommer bli kul att Kötta på innebandyn! Passa er ^^

Nu sitter jag och avnjuter en kopp te. och lyssnar på mustach och kollar runt på GinaTricot. Jag tror jag ska beställa ett par byxor jag sitter som och fundera ifall jag verkligen ska göra det. Dessa? jag älskar verkligen hög midja och tror de skulle va fina med ett bälte i midjan:) Men jag är även sugen på dessa också.






Älskar vecken på shortsen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0