21/2

Idag har jag, hanna, sanne och jimmy fått möjligheten att prata med två som kom från kina. Det var riktigt lärorik. De var engelska lärare och man skämdes juh nästan lite när det berättade om deras skola och hur mycket respekt det har mot sin lärare och hur disiplinerade de är. Inte alls som i våran skola.

Ångrar verkligen inte att jag pratade med dem, det var dock lite svårt att förstå allt de sa för de hade en kinesisk accent ;D Och just nu bakar jag bröd. Men är ganska osäker på hur bra de kommer bli hoppas att de blir helt underbara men man vet fan aldrig.. Speciellt när jag inte får smaka på det.
Så får fråga rune imorgon ifall det gick att äta. Hihihi! :)

dock inte såå tjussigt men ska knäppa bild sen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0