Soo much to do!

Insåg just att det är 2 veckor tills vi får jullov. Och under dessa två veckor ska
 jag hinna med riktigt mycket. Känns som att jag inte har tid för resten av mitt liv. Utan att jag måste ägna all tid åt skolarbetet. And thats sucks.

Det här har jag kvar i skolan att göra.

- religion redovisnings tills idag.
- Fysik prov tills imorgon om kärnfysik.
- En etiskfråga. och diskutera runt om den. tills på torsdag
- Jämförelse uppgifter om samisk religion. tills på torsdag
- Jämnför en ism med en skrift religion. tills på torsdag.
- lämna in Idrott b uppgiften om en idrottsförening tills den 20 dec. 
- plugga til Matte e nationella tills den 21 dec.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0