Hair

Idag så har Malin testat min frisyr till visningen. och ja vi hamnar i tidningen (Kurirren) på måndag. Och jag var så klart osminkad så de såg nog inte så jätte bra ut.. Men whata fuck? right:)  Jag tror jag kommer dö när jag ser tidningen. Herre gud liksom:) tyckte faktiskt att frisyren blev bra trpts att vi var och handlasde lunch och förstörde den lite smått.

Nu ska jag fara till robin för att sova där och sedan vara den första att gratta han på hans födelsedag imorgon när han vaknar plus att han ska få öppna mina presenter då :) ÅH va kul de kommer bli att se hans min:)
så här ser mitt hår ut just nu ;)Gansk grymt va?:)

Dock har den fallit den del ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0