Godmorgon ! :)

Vaknade för ett litet tag sedan. Nu hra man hunnit ducha och klä sig och sådant :P dock inte fixat mig än ;) Men nu ska jag snartäta frukost och sen bege mig till Malin för lite mys en sånhär dag! :)

Igår var vi hemma hos martin då malin klippte han och cb, sen for vi vidare till madde för att kolla kläder.urwsh märks att man inte har tränat på ett tag nu. Ursh!
Hittade inget i maddes gaderob men därimot i min. Vilken tur va :) Bestämde mig för klänningen som jag hade på balen förra året när jag och robin var konfransier! :) Tror den kommer va riktigt fin med nå örhängen och något fint och enkelt halsband.


Kommentarer
Postat av: Linda

Bättre sent än aldrig, tack så mycket :)

2011-12-30 @ 11:04:56
URL: http://lindabergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0