Dag 9

Tio saker jag älskar

Tio saker som jag älskar..
Det finns så mycket som jag älskar.

- Jag älskar att provsmaka degen från hallongrottorn, det måste vara min favorit deg. Så söt och så god. och smaken av vanilj. Det är nog något jag alltid har gillat.

- Jag älskar när Robin drar fingrarna i mitt hår och kramar om mig, närheten värmen och känslan älskar hela paketet.

- Jag älskar våra julmys som vi har varje år. Där vi sammlas och pratar innan julafton och myser på och spelar spel och har allmänt trevligt.

- Jag älskar att äta en sommrig sallad med grillat ute på altanen, När solen skiner och det är varmt ute.

- Jag älskar att vara i turkiet under augusti månad när det nästan är 40 grader i skuggan. och vattnet är så härligt varmt.

- Jag älskar att spela kort med min syrra och hennes familj och kalle och katja. Mysa på kvällen och kanske ta någon god drink och bara vara.

- Jag älskar när jag och Malin alltid träffas på julaftonskvällen och berättar vad vi fått och ger varandras julklappar. En fin tradition.

- Jag älskar känslan av att vara klar med en sak så man slipper all stress.

- Jag älskar när Robin håller min hand och kysser mig.

- Jag älskar känslan av att aldrig vara ensam, att alltid veta att någon finns där! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0