Dag 7

Länder jag har varit i
Det som är sjukt skrattretande med den här frågan är just att jag har bara varit till 3 olika resemål och alla börjar på t. Teneriffa, Tunisien och Turkiet 2 gånger. Dock ligger teneriffa i canerieöarna = spanien.
Har även varit till Finland men det räknas väl inte?

Hur som helst var jag endast 8 år när jag var utomlands första gången, så har knappt något minne alls. Andra gången var jag 14år och då for jag till Tunisien och när jag var 17 år for jag till turkiet och förra sommarn var jag dit igen. Och i Maj så far jag till Turkiet igen. Är som lite kär i turkiet, så vackert och så varmt och billigt.

Jag skulle jag vilja resa till egypten, Thailand, New york och london. Så for väl se till att fixa det någon gång i mitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0