Sängen ropar efter mig

Nu ligger jag här i sängen med laptopen i knäet.. Tänkte skriva av mig lite.
först av allt tänkte jag berätta om min klass lite. Våran klass är riktigt underbar, vi kan vara seriösa men för det mesta är vi helt galna. som
exempel:
När Jimmy hade på sig löshår och mössa och gick så en halv dag på skolan.
När vi sjunger/skriker i Nv längan.
När vi kör göbs julafton i korridoren.
Och så klart NV dansen.. 
Vi har de skoj, och om våran klass hade v arit allt för seriös skulle jag nog inte palla gå NV om jag ska vara ärlig.

Något mer som är kul är att min bror kommer komma upp i 5 dagar, Var jätte länge sedan vi sågs så kommer bli kul att sitta uppe med dem och prata och spela yatzy och med andra ord och såna där saker. kanske ta ett glas vin och chilla helt enkelt. Min syster kommer också hit när min bror är här så de blir fullt hus. Och hela familjen är sammlad.

Imorgon har jag sovmorgon till klockan 10.10 :) SKÖNT! :D Men nu säger jag godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Antonia

Hejsan!



Haft en bra dag ? :)

2010-10-20 @ 23:52:41
URL: http://toniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0