Ne nu blir det att blogga som jag gjorde förr..


Idag har det varit en ganska upp och ner dag.
Fick nämlingen veta Biologin
idag och de gick sämre än vad jag hade tänkt mig.
Och har även haft muntliga prov i Engelska där jag tyckte att de gick ganska bra.

Igår regnade de hela natten vilket innebär en sömn lös natt för mig,
känner att jag hade behövt några extra timmar inatt. för i dag måste jag plugga inför Kemin
Och då menar jag verkligen att jag behöver plugga!

På fredag ska vi ha muntligt prov i Svenska, Vi ska berätta om våran familj
och hur syskonrollerna utsplar sig i våran familj..  

här är en bild från förra sommarn, Guuu va vitt hår jag hade där! :)
Men älskar klänningen! Den kommer från Gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0