Gårdagen

Tillbringades hos Robin med hans familj, De var riktigt trevligt och roligt att umgås med dem.
Vi såg SÅ klart melodifestivalen, och SÅ KLART vann rätt person :) Och måste erkäna att hennes röst är riktigt skön och helt galen!

I morse så vaknade jag före robin ( första gången ) och jag låg väl kanske i en halvtimme och funderarde på hur jag skulle väcka han på ett bra sätt. Tills jag kom på ett sätt som jag tyckte var bra och sen fick jag reda på hur omöjlig jag hade varit i sömnen. Hahah Hade rört på mig, och knuffa ut han hur sängen och skakat ;)
Senare passade vi på att plugga lite och äta en riktigt god äggmacka! Och så klart solade vi på hans veranda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0