Fredag

Idag har vi kört våran teater och de gick väl ganska så smidigt ;) Sen tyska som gick väl så där och sen engeslka som var riktigt chill. Nu väntar jag på maten ska snart hoppa in i durschen och bättra på sminket ;) Ska vara i gaderoben idag med Hanna och Sanne robin skulle också komma så skulle vi spela kort och bara vara. Tre timmar lär gå ganska snabbt ändå.

Inte direkt den fredagen jag hade tänkt mig med de blir nog ändå kul. Snart ska jag äta lövbiff med beasås och klyftpotatis ;) MUMS men man får inte äta för mycke måste ju tänka på figuren;)
Badsäsongen är snart här och då ska jag gå ner ännu 5 kg! och vara lite slankare! :) MEn de gillas!


Tycker den här bilden är riktigt härlig för mig vissar den sommar sol bad men även träning :) den som knäppte den är ett geni;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0