FAN FAN FAN!

Klänningen var förliten måste ha varit fel märkt.. den var bara lite för stor åt malin!
Måste höra om frida vill köpa eller nå de är juh hennes färg :)
den var jätte snygg men nästaför mycke tyge eller något ! :)
Så den blir de ju inte iallafall.. vet inte hur jag ska göra med bikini överdelen..
ska ta med mig den till robin så får vi tänka tillsamans.

Som sagt ska bara paka väskan och sedan bär det av till min snygging :)
 Plugga och äta middag och sova så klart är planerna :) Men men i agusti
 drar jag med min familj och min systers familj till turkiet. kommer nog bli riktigt bra.
Vi ska bo på ett fyrstjärning hotel i Alanya.




tänkte först inte följa med men de blev så ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0