Hem kommen från både Göteborg och släkträffen!

Hejhej bloggen :)
I fredags så kom jag hem fårn göteborg, Där jag har haft en underbar tid med Malin och hennes familj. Vi har spenderat tiden med att Shoppa, åka båt i göteborgskärgård, Vara på grillfest, Bada, Vara på Liseberg och äta på resturang.. Men en hel del otrevliga saker hände också!

Som att Malins mamma slog knäet, Jag hade ont i ryggen och Malin i axlarna, Blev av med mitt kort så hade lite brist på pengar, Sen på liseberg SKET en JÄVLA fågel på mig! Och Malin fick en 3 cm lång GLAS bit i sin mat!!

Men till stort sätt har de varit roligt och så.. Många som har kommit fram till mig och malin och pratat. Till och med ett islängskt fotbollslag ville komma och knäppa sig med oss, JUST efter vi hade åkt flumride! (Så vi var ganska genom våta då!)

I lördags (igår) döptes ännu en kusin, Lucisa heter hon i Svansten. Då fick man träffa hela go och glada släten.. Var så hemskt att säga hejdå till Gabbi hade inte sett henne på två år och så träffa jag henne bara i 5 timmar:( Och matilda som man inte hade träffa sedan ja gud vet när! Men kul var de!:)

Sedan bar de av till robin där jag spenderade kvällen och natten :) Nu ska jag hem och se om Farbror peter kommer förbi:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0