Nyårsafton

Gårdagen var minst sagt tjorvig,  först vacknade jag sprang in i duchen duchsade noppade ögonbryna och hade ansiksmask. Sen så blev det massa svamel och malin löste de.  Sen när jag satt och tagga till party musik så komm robin och så börja vi fixa oss. Sen bar det av till Hanna där förfest väntades och en riktigt festmåltid.
Men så klart glömde jag spelat med andra ord så fick springa hem och hämta det..
Och tiden bara rann iväg och vi spelade och skratta en massa.

Sen bar det av till en hemlig plats där vi hade våran såkallade efterfest, massa dans och skratt. Jag och robin kom väl hem vid 3 tiden inatt :)

Här är lite bilden från förfesten iallafall :)
 
Outfit!
Långtlinne Ginatricot
Tunica HM
roset HM
Thigts Lindex
Armband HM



Hanna är på G :)

 Babe och jag ! :)


Min snygging! ;)


Malin Taggar! :)


Frida och hanna spelar ;)


Årets snyggaste dricka ! :) Och nej de är inte x-cide xmas ;)


Matte och Malin ;)


sen tog batteriet i kameran slut ;(
xoxo/julia*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0