Inte nöjd med schemat!


vårat förra schema var så mycket bättre och nu har jag inte sovmorgon på onsdagar någe mera. Det suger för det är oftast då robin sover hos mig. Men de kanske kan funka ändå? ;) Ingen anning börjar iallafall 9.30 på tisdagar och 8.20 på onsdagar men slutar dock ganska tidigt på onsdag också så det är väl ett litet plus.

Vi började med kursen fysik A idag och jag ser verkligen fram emot den genom att fysik är de ämne som jag gillar mest av alla kurser jag läser :)

Vi håller även på att planera in en pokerkväll här snart med tjejerna i klassen,
de kommer nog bli riktigt kul de :)

Nu ska jag dricka lite lime vatten och mysa framför tv ;)
xoxo/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0