Ingen Lust att ..

Städa eller vara vaken..
Känner riktigt hur trött jag blir för vi har typ 30 grader i vårat hus.. Fett ovärt, hade varit skönt med lite kallare..
Är jävligt sugen på att Gyma, Träna basket men de kommer jag inte få göra pga min förkyllning. Vilket suger, kan inte heller vara med på idrotten vilket suger ännu mera.. För jag vill verkligen!
Måste nog ändå ta och städa en hel del. 3 dagar kvar tills jag får främande hära ;) De ser jag verkligen framemot också ;)

Min födelsedag kommer allt närmre och närmre 9 dagar kvar tills jag är 17år..  Och så här ser min önske lista ut! :)

1. Jennifer Lopez J Lo Sunkissed Glow
2. Färgning av mitt mitthår + löshår till naturlig blond.
3. Inte den dära sjalen men en sjal..
4. Tomas sabo belocker.
5. Pengar
6. Massage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0