Imorgon är det skola.

Idag vart det förlust. surt. men det är sånt som händer.  Idag har de varit riktigt varmt och skönt ute så jag och malin har varit och tagit en lång promenad ner till stan och tillbaka. Kan säga att mitt humör har åkt bergodalbana idag. Varit Glad, nervös, ledsen och skrattat som fan. Helt enkelt en super jobbig dag! Men har väl lärt mig en hel del av de.. 

Imorgon är det första dagen i skolan på den nya terminen, Då  allvaret börjar igen.
Vet med mig att vi har en svenska uppgift som ska vara klar nu snart efter lovet och sen har vi juh nytt schema( Kan inte påstå att det var bättre än de förra) Men de funkar! Första lektionen = Fysik kommer bli riktigt kul



xoxo/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0