Sorry har haft fullt upp!

som ex var jag på sista skoterkurs tillfället så det är uppkörning och skrivning i helg :)Är ganska nervös att folka ska glo när jag kör upp, haha har inte kört skoter sedfan min och malins olyka och de är juh ändå ett bra tag sedan. Så det är jag ganska nervös över..
Sen så har jag även fysik prov nu på torsdag.. Men jag känner faktiskt att jag kan de, riktigt bra. Fattar verkligen hur jag ska göra.. Måste bara träna lite med tekniken att slå in allt på miniräknaren :)

Vårat lag ligger 4 i serien ! :) Jätte kul, sen så ska jag nog på små barns bio med malin och hennes syster ;) Grymt kul de kommer bli att se ARVIN OCH GÄNGET 2! Hahah! Kanske inte så seriöst men men..

Nu ska jag ta och lägga mig och skissa och fundera på hur mina två olika kjolar som jag ska sy ska se ut.. Jag och Madde fick för oss att vi ska ha ett "project runway" ögon blik här snarast :)


de jag funderar på är en lite högkjol som går rakt ut som på bilden och ändå är ganska kort men inte för kort :)
Kanske nån mer rockig stil eller mer en sjömans ispererad kjol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0