Länge sedan? Jag vet!

Hejhej bloggen har haft fult upp. När man väl hade gjort klart Fysik provet var det dags att börja plugga inför nästa som jag gjorde bort idag, de kändes bra Ett VG kan jag tro :) :) Och nu är det bara att börja plugga inför Bilogiprovet( för de är grymt stort! )

på sista tiden har det en hel del träning också, eller ja lite mer än förr :) Vilket gillas :)
Jag har nämligen börjat motionsimma,
de är väldigt mysigt och bra träning :)

Men men, idag efter träningen bestämde jag mig för att koka 2 ägg och göra 2 goda smörgåsar. Så här blev de:


Sen bestämde jag mig att unna mig lite lyx.. Och hade hemma spa.
hårinpakning, rakning av ben, kropps skrubb, ansikskrubb:)


Nu går jag och lägger mig hörs! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0