Hemma från stan!

Jag och Robin vaknade upp kring 10 idag och så hade Mamma gjort frukost åt oss sen har vi väntat på att Malin ska vakna ;) Min lilla sömntutta! När vi väntade har vi busat på och svamlat som fan en hel del skratt kan jag lova. Sen Sprang vi för att hinna med lokaltrafiken och sen bar det ner till stan där Jag gjorde några ärenden och råkades inhandla en ny ROSA B-mascara Och en ny foundation av mitt favorit märke än så länge. Sen tog vi en fika på lyktan, Vilket var super mysigt ;)

Nu är Robin hos läkaren och jag sitter och väntar på han. Vi ska se ett avsnitt av ugly och vänta på maten och sen far vi till Skoterkursen:) och försöker lära mig något! ;)

här är godingarna !




Pusspuss /julia *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0