Är på bra humör :)


I går så kom malin och robin till mig vi såg melodifestivalen och umgicks, Super kul att få snacka av sig och typ bara vara helt galna. Dock blev jag trött fort pga att jag hade vaknat så tidigt när jag hade haft match.
Imorse så dampade jag lite med robin.. Haha, han blev lite tjurrig för att jag var så galen på morgonen. Sen så åt vi en god och nyttig frukost.

Efter robin hade farit bestämde jag och malin för att gå ner en sväng till stan och tillbaka, Och nu har jag ätit en jätte god kycklingfile som mamma lagade . 

Idag har det varit en bra söndag och bättre kommer den bli. de är inte ofta de finns såna men idag ska de fan bli det:) De var tänkt att vi skulle fara och simma ett helt gäng dock hade vi inte sett öppettiderna då de stängde 17.00! Och då blev man som lite less. 
 
Men malin är snart påväg hit och då ska vi basta, ha hårinpakning, ansiksmask och måla naglarna!
En spa kväll helt enkelt! :)


Kommentarer
Postat av: -CHRIS-

Glöm inte handduken runt håret ;) Direkt värme på inpackningen gör att ditt hår i princip friteras :)

2010-02-28 @ 22:11:30
URL: http://chrislondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0