Hemkommen!

Den här lördagen har varit ganska hhmm kort? Kanske beror på att man sov bort halva dagen? Gillas inte ;) men mysigt var det att sova med sötnosen Malin ;) Efter vi hade palla oss upp ur sängen så blev det att plugga Fysik, Hur trögt de änb går måste man försöka. Det värsta av allt är att jag måste nog läsa biologi tills jag somnar i natt också. Det är som sagt mycket just nu ;)

Efter allt pluggade kom pappa hem med pizza, grymt gott :D Sen for jag till Jenny där vi drack glögg och vi spelade kort med Madde, Lucas & rasmus ! :) Sjukt kul :) 
 
Imorgon ska jag och min familj fara en sväng till luleå, där vi ska se när min systerdotter ska uppträda! :D
Sen blir det mest troligt plugg men kansek även pepparkakshusbygge! :D Är grymt taggad på att försöka bygga ett! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0