Keep you much longer



Hej, haft fullt upp med att leva de sista dagarna på mitt sommarlov, just därför bloggen har blivit lidande!
I torsdags så for man på en tripp med Robin till Nolia för att se han gå modell, De gick bra!!
Sedan gjorde vi nolia där jag hitta 8 par örhängen som jag verkligen älskar. Sedan for vi för bi stan och gjorde den också där vi köpte tarjas födeslsedags presenter och så köpte jag en stor mysig tröja från Gina.


Sedan började vi fara hemåt. Och så fick vi för oss att stanna vid stor heden och de är jag hemst glad för! För där hitta jag en Klänning på som jag ska ha ikväll. Och även super fyndade BHar för 30 kr st! En lime grön och en blå med vita pricar. Och även en tup top tills jag far på min trip.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0