Gu va jag är trött!

Igår råkades jag sova till klockan var två. INgen kom och sa att jag skulle stiga upp så de blev som de blev ;) Senare till kvällen kom Malin och Robin till mig sedan gick vi på promenad med Jenny :D Då vi fick för oss att fara och ta ett kvälls dop i lappträsk :) SKÖNT var de! :)  Sen blev de durschen och sen sängen och har nog inte sovit så gott på länge! :)

Nu har jag legat och sola tills SOLEN försvann nu är jag bara trött och funderar på atta fara ut och cykla fram och tillbaka till bredviken eller nå ;) Men är inte säkert att jag orkar ;) Haha

Föresten funderar jag på att lägga basketbollen på hyllan och köpa guldkort istället ;)Eller ska man köra på både och ;) Vet inte som sagt än :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0