Fredagen den 20/8

Nu var den hära.. den sista veckan innan skolan börjar innan stressen sakta sliter i sär en.. Känns jobbigt att börja stressa ihjäl sig och kliva upp tidigt varje dag.. Men kul att träffa tjejerna från klassen och de igen! :) Även att träffa rune igen kommer bli kul. DEt som suger är att man har gått och blvit lite sjuk (förkyld och så).. Snart ska jag dra mig från datan och gå till Jenny och fixa hennes hår senare blir det att se en film :) Super skönt att ta de lungt denna fredag..

Idag klippte även malin mig, Blev väl lite kort dock bara jag som tänker på de ;) men de behövdes för mina toppar såg förjävliga ut! Har även haft oljebehandling och ja mitt hår mår bättre men ser ut som en stor flottboll! 



Alla tjejerna när vi firrade madde, fan va varmt de var i maj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0