Back to school


Nu när skolan har kommit igång blir jag så sugen att shoppa höst kläder, blir inte ni också de?
Så mysigt att gå i långärmade tröjor och stikade koftor! Och ja varför inte en halsduk runt halsen.
Måste säga att jag tycker nu i höst har nog HM och BIKBOK de kläder som talar till mig mest. Men ändå inte riktigt lika mycket som jag vill att de ska göra.

På första bilden hittar vi en riktigt fin ring har blivit kär i riktigt många ringar men har ändå inte hittat någon som riktigt talar för mig. Hoppas på att hitta några inom kort.

På andra bilden kommer allt ifrån HM och kan säga att den randiga tröjan är grymt snygg och tror att inom kort kommer den hamna i min samling på randiga tröjor här hemma. Och mössan är en av mina personliga favoriter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0