MInesvärd fest!

Det var väldigt synd att ingen hade med sig en bra kamera igår anntingen hade man glömt eller så hade man fått slut batteri.. Men De gjorde ändå inte så mycket.. Gårdagen var en av de roligsate kvällarna. Vi dansade pratade och lekte dela natten lång :) Verkligen super kul :)
Och
för att medela så mår även jag superbra inte ens huvudvärk, vilket är skit bra :)

Genom att de inte fanns någon kamera och jag hann inte knäppa outfitbilden så får ni en liten fest bild på mig där man ser lite iallafall ;) Mobil kameran ;)

Tunica HM
långt linne(under tunican) Ginatricot
läderläggings Vila
rosa klackeskor Nelly.com

Idag ska kanske jag och Malin se en film och bara umgås känns som en evighet sedan. Och även planera upp dähära lovet så man vet vad som händer :) Robin snackade om en resa till luleå och de skulle väl inte sitta fel de heller ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0