Va fan hade Lady Gagga på sig?

Riktigt tråkigt är det att vara hemma, man bara längtar mer och mer efter skolan. Nu snart ska jag Göra lite tyska och sen lite engelska även lite matte! :) Snart blir det att äta grillad kyckling mums :)

Funderar på att beställa hem lite kläder! För jag känner att jag behöver det bland annat underkläder och leggings, Blev helt kär i jennys leggings och måste bara köpa ett par! :) Sen är jag kär i en riktigt fin fest tunica som går att ha påfinare tillfällen med! :) och även en skjort tunica :) Vi får se när jag klickar hem och när jag klickar hem :)

så här såg Lady gagga ut när hon skulle hämta sitt pris på MTV video adwards 2009


Man kan ju inte ha sett speciellt mycket? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0