Ny Start!

Hejhej
har inte haft tid att blogg nu på ett tag och ja jag kan väl säga att jag har fått ganska mycket klagomål om att jag inte har skrivit. Men nu så kör vi en ny start med ny design och allt! :)

Skolan är i fullgång och känner redan av NV höga tempo speciellt i matten. Men det är ändå ganska skönt med att det är tempo i det vi gör. Bara man inte släpper taget om tempot. Och nog blir det att göra läxor på helgen alltid.
Men ska göra bort nästa veckans mål i matte snart så jag har nästa helg fri, för det skulle tydligen bli Party! :)

Har varit nere ett bra tag också. När robin inte har kunna bestämma sig ifall vad han ville gå och till slut blev det NV med mig. Och det är så skönt att se ett leende på dina läppar igen älskling! :)

Och igår kom vi hem ifrån Nv och Tekniks skolresa. Vi var i Abisko och Kirurna! Det var riktigt fint där! Se själv












Kommentarer
Postat av: Jenny W

Fin bloggdesign och härliga bilder.. tyckte om allt! Såg ut som att ni haft det riktigt trevligt.. kram syrran

2009-09-05 @ 21:20:40
URL: http://loverose.webblogg.se/
Postat av: Hannna

jätte snygg bild på mig ;););));>

2009-09-07 @ 12:05:17
URL: http://hannawitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0