Meet me at the hotel room?


Är trött och sliten av en lång dag på skolan. Riktigt skönt att jag bara har matte imorgon så slutar vid halv 10 :)
Idag har det varit att plugga hela dagen, Har gjort bort Kemin och Matten idag. Imorgon får jag väl börja med Tyskan lite smått och även söka lite fakta till redovisningen. Visade sig att det var näst nästa vecka, alltså gott om tid! :)

Blir inget Party i helgen, Synd för var grymt taggad :(
Blir nog nästa helg eller något liknade. Har sån lust att bara dansa och ha kul och verkligen släppa loss.

Men imorgon blir det nog att hitta på något riktigt kul? Med Robin, Madde, Hanna, Frida och Malin? :)
Iallafall ska jag vara med Robin har jag bestämt.
Och imorgon ska jag äta vårrullar till middag!
FAn va gott!:)


Föresten tänkte berätta om bilden.
Som ni ser är jag ganska sliten, men vem är inte det efter en skolvecka?
Älskar min ögonfärg! gör inte ni de också?:)  Och ja hela ögat är färgat :)

Puss och Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0