I väntan på att idol ska börja

har jag mina funderingar om att börja på min redovisning som ska va inne nästa vecka. Det är bara en kort redovisnings så de är bra :) Vi ska redovisa om grekiska gudar på svenskan.  Ganska kul ämne ändå! :)

Idag hade vi det så kallade skol joggen! Men skoljoggen var inte precis så ansträngande. Vi gick efter en grusväg i 30 min och sen gick vi tillbacka och hade extra matte för att hinna mera. Verkligen pressat schema nu i matten..
Men det fixar vi, 3 sidor till på fredag, Ska väl ta och räkna några tal snart och sen ta resten imorgon. Sen blir det en diagnos på fredag! Fatta att vi har haft 2 Diagnoser då på 3 veckor! :O

Imorgon ska jag och kolla på Damträningen och se hur det går för dom även sjutta några skott på korgen!
Vill verkligen bara att min förkylning försvinner så jag kan sätta igång med basketen! Längtar sjukt mycket efter bollen och korgen och att knuffas och sånt ! :)


Kommentarer
Postat av: Hannna

guda grejen skulle väl vara inne v.39

2009-09-09 @ 20:11:58
URL: http://hannawitte.blogg.se/
Postat av: lillalie

ni är så gulliga tillsammans :D

2009-09-10 @ 17:45:05
URL: http://lillalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0