Höst! :)

Åh va jag verkligen älskar höst! :) Föutom att jag alltid blir sjuk men men.. Det är så mycigt att tända ljus i höst mörkret och bara mysa med sin älskade! :) Helt underbart :) Idag hade jag sovmorgon till 10 över 12 riktigt chill! :) Imorgon har vi till halc 10 :) sen har jag en lektion och sedan blir det att fara hem. Sjukt hur lite skola vi ändå har haft under dom här veckorna. Men men, Är riktigt nära målet i matte nu. och snart förbi :) Och det känns riktigt bra för vi har ju matte prov nästa vecka :)

Så det är fullt upp hela tiden. Imorgon  ska jag till furuhetshallen och kolla på träningen :) och berätta till micke att jag kommer att spela i år men är lite förkyld just nu :)

För alla som är intresserade så var jag och Malin ute och kollade svamp idag och vi hade grymt roligt! :) så om ni vill veta va det är för svamp kontakta oss ;) Haha! :) Eller så inte



xoxo/julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0