Dagarna bara går :)

Hejhej har inte skrivit på riktigt länge.. Men de är väl dags nu. förra helgen var hgelt galet.. Blev en inplusgrej, som ändå var riktigt kul. I helgen ska väl eve ha något?! Vet inte än vilken dag, om de blir middag, vilka som ska komma alltså många frågor som jag vill ha svar på! :O

I helgen kommer även min söta syster och hennes familj. Känner på mig att lars kommer vara en hel del på mig och tjatta om allt som han alltid gör ;) Haha.. Kanske sover hos Robin? ;) Helt seriöst lite planering tack va händer eve ? ;)

 Igår hade jag Prov i tyska, och det var väldigt lätt.. Trodde  att det skulle vara mycket svårare.
Och är grymt irriterad över att alla lärare skjuter upp alla prov tills veckan innan lovet. Men de går nog bra ändå :)

2 prov gjorda 4 kvar att göra innan lovet! :)
plus en bokinläning ;)


Bara för att bea och hanna klagar ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det hade blivit om inte alla bangade! :o

2009-10-09 @ 13:36:10
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Walentin

Sweet :)

2009-10-16 @ 17:21:24
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0