Helt ärligt?

Helt ärligt visst känner ni också att jag har lagt ner bloggen? men niu hoppas att jag ska ta mig i krgaen och börja uppdatera igen som jag gjorde förr?Tycker jag också.. Nu när jag inte skriver på min fritid i bloggen har jag blivit spel beroende..
Och de är verkligen hemskt för jag blir helt galen i spelen och kan verkligen inte sluta. Och sen har jag ju skolan hela dagarna och på kvällarna blir det att plugga eller umgås med älsklingen eller vänner. Och varje gång jag får en ledig stund så blir det spel som tar över. DE MÅSTE VARA NOG NU!
Okey till lite mer viktiga saker

Idag läste jag mina omdömen av lärarna. Jag kan ju inte säga att jag blev missnöjd eller så det var rätt väntat i de ämnen jag är mindra bra i. Men dom andra ämnerna går det ju riktigt bra i :) Och dett Gillas!

Med tanke på ingenting så har vi Kemi prov, kan ni tänka er vårat första prov i något jag verkligen brinner för?:)
Och de känns som jag inte har pluggat nog mycket. Men jag kan tänka mig att jag känner så på grund av att jag har en ny lärare och jag vet inte riktigt hur hans prov ser ut.  *nervös* Minst sagt.


Visst ser jag smart ut? ;)

Pusspuss/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0