Fredagen den 13, kanske inte är en sån dålig dag ändå?

Efter skolan igår for vi ner och skulle köpa Sabrinas födelsedags present. Vi köpte ett presentkort på chilli och lite hygien produkter och några nagelack. de ena nagelacket vi köpte var riktigt snyggt. Sen bar det av till mig där jag och robin fixade oss för middagen :) Och hos sabbe serverades det fläskfile, MUMS! :) 
Sedan blev det att se IDOL! och jag kan bara säga att rätt person åkte! Och att kalle och mariett gav mig rysningar över hela kroppen och även en tår i ögat. ( Ja, jag vet jag är lite mesig ibland )
Sedan for jag och Robin och malin till Malin, där vi kollade på gammla foton och höll på att dö av skratt! :O Hahah.
Sen blev det att somna i robins armar, riktigt mysigt :)



En bild hur jag såg ut igår när vi skulle börja gå hem :)
xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0