Valborg avklarat!

Hejhej, Igår var det då valborg och det kan jag säga var en händelsvis kväll. Började med att robin komm till micg och vi gjorde oss klara sen for vi till Nattis och åt middag. Kyckling och ris och kurrysås. Sen började väl alla droppa in och sen beslöt vi oss för att fara till malin där det var fullt öss. Kulkul, sen vid 12 tiden for jag och robin hem och sov hos mig. Även då massa skratt!

Har nog inga bilder. men Madde har några bilder iallfall :D så får se om hon lägger upp några :)

Imorgon kommer syster min och hennes familj och idag skulle kanske vi Girls hitta på något, Kanske bastu hos sanne. Men vet inte.

18 dagar kvar!!!



xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: Evelina

vadå for till malin? ;D Du menar väl madde?

2009-05-06 @ 06:45:01
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0