Torsdag och en sak avklarad.

¨Hejhej, hade skrivit ett super långt inlägg, om hur glad jag var över att hk hem läxan var klar och att jag bara hade upsattsen kvar. Och även att kjag hade haft tränings match mot råneå där vi vann. Och även att vi inte hade prov i dag uan imorgon och så är det så att jag har fått sommar jobb som jordgubbsförsäljare. det ända som suger är att jag jobbar på avslutnings kvällen och på midsommar.
Säger även grattis till Nattis och sanne som också fick jobbet.

Sist men inte minst ska jag hämta min glassögon imorgon så jag kommer ju se någolunda bättre efter imorgon. Vilket är ganska coolt! Men kommer vara skirt läskigt i början när man inte är van att ha något runt ögonen.

Och hittade en bild på mig och söt Evelina! från rockshowen



inlägget blev tjorrv men ha de bäst god natt! :) xoxo/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0