MASKAR PÅ MARKEN

Hejheej, till att börja med. GUD va mycket mask det var på marken. Då menar jag verkligen över allt.
Nå nog med det.. Idag har jag varit riktigt trött men det gick över vid svenskan. Fick något riktigt ryck på svenskan.
Meen meen, idag har vi varit på konsert eller vad man ska kalla det.

Det var Daniel på trummor. Evelina, Sara och chris på dans och en riktigt underbar kör.
En sån här grå och trist dag åker Lars till turikiet, SNACKA AVIS jag är! Men han ska hur som helst köpa en tröja åt mig därifrån och det gillar vi!

Även något jag skulle behöva är en ny gaderobb, alltså inte kläderna som är i. Utan själva gaderobben, Och jag skulle kunna göra mitt rum mindre för att få en walking closet


Hur underbart hade inte det varit då?!:)
Pusspuss/julia*

Kommentarer
Postat av: Lillalie

sv. du kommer se ut som en prinsessa i den klänningen :D

2009-05-27 @ 17:24:51
URL: http://lillalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0