Måndag och ny vecka

Riktigt kul idrott idag! Jag, Maria och Carro höll i idrotten och jag tror det gick bra. Vi hade lite övningar som bollkontrol och Brae och spel. Det var ändå kul.
Sen har vi gjort en ankät om droger. Blev några glada skratt där kan man säga.
Idag  har vi även haft Musik och musiken gick väl ändå ganska bra men jaag , Malin och robin har svårt att bestämma oss ifall vi ska ta apologize eller öppna din dörr. Resten av dagen har bestått av att sitta i solen dom få stunderna det har varit sol ute. 


Imorgon är det tisdag och en massa saker händer. Har inte tyska så lång lunch och sen har jag So vilken innebär att jag ska börja plugga på provet vi har tills fredag. Och måste skriva klart min tyska uppsats iallafaall på svenska tills imorgon. Vi har också nationellt Fysik prov. Skönt att få bort en hel del imorgon ändå

xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0