känns som en evighet sen!

Hejhej,
av massor av klagomål om att jag inte har uppdaterat på grymt länge tänkte jag slänga upp några inlägg! :)
Till att börja med va som har hänt på skolan vilket är typ inget! :O Haha, ne men vi har haft nationellt prov i matte och det gick väl bra tror jag.
Och det var så kul att robin har blivit friks nu  :) Så skönt att få kyssa han!

Idag,
blir det lite plugg, även lite träning och några inlägg om ett låt tips och en massa annat :)
Ikväll är det Uglybetty & desperathoues wifes :) Det blir en skön lång tv kväll för min del :)

Vet ni hur mycket det är i skolan för min del just nu innan lovet`?`

Tyska uppstats
Engelska prov
Engelska muntliga nationella
Fysik nationella
Ekonomi prov
Historia uppstats
upsats om rymden

och nja massa mera!
Fattar inte hur dom har tänkt sig det hära.

Ähh nu ska jag ta och äta lite lasnagne! slå de ni!

Kommentarer
Postat av: NV

Vänta tills du börjar NV, klaga inte en sekund på skolan; NV 1 har minst 12 prov + 7 inlämningar, PUSS PÅ dig

2009-05-06 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0