Känner ni också det?


 

Ojoj. Har börjat att ta bloggandet i andra han nu för tiden. fast det är ändå ganska skönt. för det är ganska mycket nu i skolan. Ändå inte så man får panik men när man ska till göteborg en vecka blir allt bara mer och mer. Och skolan går i första hand och sen Robin och kompisar och sist Bloggen tyvärr ;)



Men idag kan jag faktiskt stolt medela att en outfit bild kommer upp och en snabb genom gång hur min uppsats låter. Även ett tips på ett klädesplagg som en av mina nära vänner hade idag. Grymt snyggt var de iallafall. Även förslag på avslutni8ngsklänningar om ni inte vet va ni ska ha på er ;) Det kan juh alltid vara bra att ha några reserv.

pusspuss/julia*

Kommentarer
Postat av: Hannna

jga har redan skrivit min packlista ; ) resfeber

2009-05-12 @ 09:42:03
URL: http://hannawitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0