Hejhej KALIX xD

Nu är jag på plats på samma gammla plats. Kalix. Skönt att vara hemma men ändå riktigt tråkigt. Kan inte fatta att jag aldrig har vait i göteborg?! Det var riktigt fint, Och våren var redan där! Blommade överallt och var varmt och mysigt.

Älskade stämningen med alla galda människor som var 100 gånger trevligare än en kalix bo. Och att spela basket i en sån vacker stad gjorde så att basket intresset växte, Iallafall för mig. Första matchen vi spelade var mot stockholmOch vi vann. Sen möte vi Göteborg och vi förlorade med 12 poäng och sen möte vi Norge och van med 30 p :P

vilket gjorde att vi gick vidare. men vi hade otur och möte själva cupens vinnare som vann allt. Dom var rusikigt bra, och deras spel var prefekt. Så vi åkte ut i 8dels final. Efter matchen for vi och shoppade och Jag köpte men älskade klänning. Och sen på kvällen blev det liseberg.

Åkte ballder, spinrock, uppskjutet och ja typ allt och i slutet skulle vi åka släng gungorna och så bra som jag är sprang jag in i en kjedja!:(

 sen på lördagen var vi ute och åt kött och pommes och beasås. MUMS ! sen var vi ett tag på Liseberg och sen for vi en sväng på festivall discot! Skit kul!På söndaen blev det att shoppa och sen blev det att åka tåg hem till lilla Kalix. Nu väntar jag på robin och malin!:)




Kommentarer
Postat av: Calle

Shit vilka blåmärken... Hoppas det inte gör för ont!

2009-05-25 @ 14:53:02
Postat av: Hanna

Men det var ju 39p vi vann med mot norge ; )

2009-05-26 @ 14:52:09
URL: http://hannawitte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0