Hej hopp!

Hejhej, igår hade jag och min älskling 10 månaders dag men tvärr kunde vi inte firra den tsm :( han var sjuk och så.. Men det gör ingen älskling! Min dag igåt bestod av att vakna upp av värdens gulligaste sms! TACK ÄLSKLING och sen gick jag och sanne och åt frukost utomhus. Sen svammlade vi bara på. Sen for jag hem och så var syrran och hennes familj här. och när lars hade kommit hem bar det av till Ikea där jag köpte rosen blad. Så fina!
SEn blev det att se robinson med min familj och bara mysa.

Haha, Andres ringe när han var full igen ;) Han gör det alltid ;)

Nu är det snart dags för träning skönt! har nyssätit kyckling sallad så hoppas jag inte får holl! :)
MOHahaha!


Jätte gammal bild på oss innan vi blev tsm ! <3<3<3
xoxo/juliA*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0