Göteborg dag 2

Hejhej, Nu har jag äntligen hittat en dator ;) Glömde kameran med sanne har med sin även några andra också :)
Igår kom vi fram till göteborg och när vi kom fram så byte vi om och sprang ner på stan. Shoppade en ny handväska och en t-shirt åt robin! <3 Var grymt irriterad över allt, för vissa tog kläningen jag ville ha! men har hittat en ny. Och det blir nog den.  Vet iunte vilken frg ännu. men men.

Har fått klagomål om att jag har slutat med dagens hunk och babe, Men älsklingar det kanske kommer igen;)
 efter vi hade shoppat for vi och kolla läget i göteborg vi for utanför liseberg och såg massa andra basketlag. Sen tog vi en glass på mcdonalds och sen blev e relaxen! MYs med bubbelpool bastu.
Sen blev det övernasttning hos petra  och dom.

Idag, åt vi underbar hotellfrukost och sen gick jag och hanna ut på stan och myste i solskenet med en glass i munnen.
Och sen bar vi hem.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling du kan vinna

En vin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0