Umeeåå igår :)

Hejheej

Bussen gick 08.50 och då var det dags att fara iväg mot Umeå och vi svammla en massa. När vi väl var vid umeå så ringde jag hampus och bad han komma och kolla. Och det gjorde han med en av hans kompisar. Nice ;)
Tyvärr förlorade vi men några få poäng. Efter matchen for vi till en italiensk rsturang i Haga. och jag måste bara säga att lassangen var riktig god dära.  Sen köpte alla godis förutom nyttiga jag och katta ;)  Vi hade riktigt kul på hemvägen i bussen vi sjöngn, hade porrbelysingen och svammlade en massa.

När vi var påväg så stanade vid en mack. och jag lovar det var som i en skräk film började fan nästan gråtta när tjejerna lät mig var ensam och vänta på sanne. När vi kom ut skrek vi det var så jävla hemskt! När vi väl satt i bussen så stod han och kollade på oss hemskt! Sen så dampade vi hela vägen till kalix. Var så kul att sitta i buss så ville inte fara hem.

När jag kom hem hade jag riktigt ont i ryggen så pappa hjälpte mig att  dra ut musklerna sköönt. Sen så la jag mig.

xoxo/julia*

Kommentarer
Postat av: emilia

gubben på macken var ju söt ;o



lite skoj bussresan var, hehe ;)

2009-03-22 @ 12:56:51
URL: http://emilialektorp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0