Umeå idag

Hejsan hoppsan ;) Idag blir det umeå med basketlaget. Vi som ska spela är Jag, Emelie, Sanne, Hanna, Katta, Nadja, Emilia och becca :) Lite jobbigt med mini buss men kan juh bli lite kul också :) Just nu har jag ätit frukost och typ inget mera pakningen är klar. och det ända som saknas är ett par strumpor som jag ska snart hämta.

Malin har färgat håret och klippt sig ;) OMG ;) Har sett klippningen och det blev fint men har inte sett när hon har färgat håret brunt? Undra hur det ser ut. Har ingen anning när jag kommer hem idag. Men något jag vet är att jag ska sova hos min älskade på söndag. KUL<3 

Avresan från kyrkan är 08.50 ;) sååå kring 28 min kvar;)

uppsatt hår , mysig sjal, långärmad tröja, svart linne och grå mjukis byxor;)
xoxo/julia*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0