Plugg plugg och mera plugg :(

hejhej

Som ni kankse vet så är inte Historia mitt bästa ämne uta fysik eller kemi. Men idag är det historia. känner inget intresse för det även ifall jag försöker lura mig själv att det är kul så går det bara inte inget fasnar. Det är bara blä, Men ska fan klara provet.
9E har fått skjuta upp sitt prov så svartsjuk jag blir alltså varför ska alla älska den klassen och hata våran. jätte jobbigt.
Blir ingen träning.. Ska plugga så jag får bra på provet. Vill ha kvar mitt VG.
På Onsdag blir det att tränna och torsdag blir det match :) Hoppas bara jag inte är sjuk känner mig lite hängig.

Lite bilder från auschwitz, dit ska jag kanske nästa år.


järnvägen in till auschwitz


fångarna som man kunde se igenom taggtråden.


Gaskamaren där som gasa ihjäl en massa.

pusspuss/julia'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0