Tisadagen

Hejsan hoppsan!



när jag sov hos syster min så fick jag oväntat besök mitt i natten av lilla nova som såg ut som ett spöke som bara stod och kolla på mig. man ba HJÄLP för jag var ju i nattmössan. Sen fatta jag juh att det var hon så jag jag ba nova och så flög hon på mig och börja krama mig och jag typ var skit trött sen la lars henne. Och sen tvp kl 5 börja Wilma skrika mamma. I typ 10 min och så.. Efter denna härliga natt  så åt jag frukost och fick min födesledag present av Jenny och Lars.

så tog jag bussen ifrån porsön till stan där ja spran en sväng till HM och köpt lite underkläder.
Sen blev det att ta bussen till sunderbyn för att träffa Robin. Det är så skönt att se att han bara blir bättre och bättre. Vi såg en film och jag hade ganska kul till det. sen tittde emelie och nattis förbi och sen for dom. Sen for jag och Robins mamma och robin ner till resturangen och åt Kyckling spett och pomes. Gott gott. Sen upp igen och där jag såg på robin när han sov så sött!

Efter ett tag kom mina föreldar och hämta mig och så for vi förbi HM på storhederna så shoppade jag litegran..

Jag köpte.

Ett par vita skor
En vit grå randig skjort tunica.
Grå randiga strumpbyxor
Två par svarta tights
Färglada strumpor
En vit Bh med trosor till
En rosa bh med trosor till
Ett par trosor,
Och snoddar.



Jag lägger upp bilder sen!
xoxo/julia*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0